Joo moi, en tiä jaksaaks kukaa lukee, mut kannattaa.

 

1. Mitkä ovat lempinimesi ja ketkä niitä käyttävät?

-Julle, vähä kaikki käyttää.

2. Minä päivänä olet syntynyt?

-25.11.

3. Tiedätkö ketään, joka on syntynyt samana päivänä?

-Joo, mut vuode aikasemmi.

4. Oletko koskaan soitellut pilapuheluita?

-joo.

5. Oletko DORKA?

-Yleensä joo.

6. Uskallatko soittaa äidinkielenopettajasi kotinumeroon, jos joudut olemaan pois kokeesta?

-Uskaltaisin, mut tuskin soittaisin ku se o vähä ihme tyyppi.

7. Mitä tulee mieleen sanasta Pyhä

-Äiti Teresa.

8. Naksutteletko sormiasi?

-En ku rystyset suurenee ja ne on jo sellaset tyhmät.

9. Oletko leikkinyt tulitikuilla salassa vanhemmiltasi?

-En ku niitten nenän ees.

10. Oletko pitänyt stringejä päässäsi?

-kyl mä joka päivä.

11. Miltä tunnilta viimeksi lintsasit?

-Olisko ollu hissan tai matikan. Muut tietää paremmi.

12. Montako pehmolelua sinulla on?

-E mä tiä.

13. Kutsutko koskaan kavereitasi sukunimellä?

-Joskus.

14. Onko joku tuttusi joskus ollut vankilassa?

-Joo kaikki. no ei o.

15. Minkälainen "säästöpossu" sinulla on?

-Ei mul o.

16. Oletko koskaan saanut valmiiksi 1000-palan palapeliä?

-En o yrittäny.

17. Oletko nähnyt Muumien jakson, jossa Haisuli varastaa Muumimamman jättikurpitsan?

-En. :(

18. Roikkuuko ulko-ovessanne jokin kyltti/taulu?

-Ei, mut naapureiden oves lukee, et RAE! <3

19. Oletko arpinaama?

-Joo leuas, mut se ei näy. Ryssin pyöräl. joskus.

20. Asutko kadulla, tiellä, kujalla vai polulla?

-Metsäs.

21. Oletko käynyt yhteissaunassa?

-E muista.

22. Mitä syöt yleensä aamupalaksi?

-Vettä.

23. Onko huoneessasi yhtään kuvaa itsestäsi?

-Joo jossai albumis tai laatikon pohjal.

24. Oletko koskaan rikkonut muiden ihmisten tavaroita?

-Vahingos joskus.

25. Käytätkö ystäviesi vaatteita?

-En yleensä, mut ne mun.

26. Oletko nähnyt kun Jokke-Pappa lentää?

-Kuka se o? Kemian tunnil katottii joku filmi, mut se ei tainnu olla jokke-pappa. Vai oliko?

27. Minkä väriset seinät huoneessasi on?

-Valkoset.

28. Keksi lyhenteelle UIRO selitys?

-En tiä, mut mullon nälkä.

29. Otatko usein liian isoja ruoka-annoksia?

-En.

30. Domino vai Doris?

-Doris olis kiva, mut mä en älynny tätä kysymystä.

31. Mitä lemmikkieläimiä sinulla on?

-Ei mitää, paitsi naapurin kissa.

32. Onko sinulla jokin taideteos, jonka haluaisit päätyvän Kiasmaan?

-Joo, noi villapallot mun sängyn al, ni sais neki sielt pois.

33. Monta ikkunaa talossanne on?

-En jaksa nostaa persust nyt täst pois, mut luulisin, et neljä? vittu meil o pien kämppä.

34. Kääpiö vai jättiläinen?

-Kääpiö, mut en tajunnu.

35. Onks sul usein?

-Kylhä se niin o.

36. Millaiset housut sinulla on jalassasi?

-Tollaset risat farkut.

37. Tee mielihymiösi.

- 8D

38. Onko sinulla iso möHöHöMahAHA?

-Joo oikee roikkuu.

39. Oletko vakoillut naapureitasi?

-En mä, mut ne varmaa mua.

40. Laulatko kesäisin joululauluja?

-Joo ku sille päälle sattuu.

41. Kuinka monta kertaa pystyt sanomaan "mustan kissan paksut posket" nopeasti peräkkäin menemättä sekaisin?

-en yhtää. tai ehkä kaks.

42. Mikä Biisi soi just nyt?

-Radio cityn uutiset, mut toivottavasti koht Mötley crüe, jos jaksan käydä viemäs sen levyn tonne levysoittimee.

43. Oletko keksinyt omaa laulua?

-Kylhä mä.

44. Otatko aurinkoa, varjoa vai aurinkovarjoa?

-Varjoo, mut ehk joskus aurinkoo. Ja ne Koff aurinkovarjot on hienoi, meil oli sellai mökil. mut se kärähti.

45. Onko sinulla koskaan ollut huuliherpestä?

-Ei onneks.

46. Pinni vai ponnari?

-Pinni.

47. Onko mummollasi kuulolaitetta?

-Ei, mut papal on.

48. Nauratko idioottimaisesti?

-Aina.

49. Pidätkö nimestäsi?

-En, se on ruma.

50. Ostaisitko kaupasta banaaneja vai omenoita, jos tietäisit että siskosi/veljesi olisi kuolemanallerginen banaaneille?

-No jos se mun veli/sisko olis iha kusipää, niin mä ostaisin banaaneit. Mut sit jos sil olis paljo rahaa ja se olis kiva ja tällee, niin sit mä ostaisin omenoit.

51. Oletko kulipäärotta?

-Joo oon. en kyl tiä mikä se o.

52. Oletko polttanut jalkasi patterissa?

-Joo, mökil. ne vaa unohtu siihe, kävin sit hakee ne pois, ku rupes käryymää.

53. Osaatko tanssia bugia?

-Mikä o bugi?

54. Miksi olet tähän aikaan koneella?

-No oon kipee.

55. Ketä halasit viimeksi?

-Öö, jotai tyyppii varmaa, mä e muista.

56. Oletko lukenut Tuntemattoman Sotilaan?

-en.

57. Onko sinua koskaan vedetty pulkassa?

-Joo.

58. Saatko joskus raivokohtauksia?

-en, mut tunnen yhen, joka saa.

59. Saatko joskus naurukohtauksia, joita et voi kontrolloida?

-Joo, varsinki matikan tunneil.

60. Mikä on Siripiri?

-Mun oikeen jalan pikkuvarpaan nimi.

61. Mitä on Piripiri?

-Vasemman jalan pikkuvarpaan nimi.

62. Keksi oman nimen alkukirjaimella kolme itseäsi kuvaavaa adjektiiviä.

-Jaska, jaska, jaska. Ku oon niin jaska.

63. Onko sinulla mustat sukat?

-Ei mul nyt oo sukkii.

64. Mielivaatekappaleesi?

-Jotku housut, tietty aina joku paitaki olis ihan kiva päällä.

65. Oletko Nalle Puh, Nasu, Tiikeri vai Ihaa?

-Ihaa.

66. Oletko juuttunut hissiin?

-Joo, ku mä painoin sit stop nappulaa iha vituksee ja iskä rupes ihan fiiliksis kertoo, kuinka seki aina pienenä pysäytteli hissejä ja jäi kerran oikeesti jumii.

67. Mikä on horoskooppimerkkisi?

-Jousimies.

68. Apua apua apua apua, mikään ei kiinnosta _____?

-Sori en tajunnu.

69. Paljonko kello on nyt Milanossa?

-Mietitääs.

70. Milloin olit viimeksi Tallinnan tohinoissa?

-Just tänää kävin.

71. Murh vai Rauh?

-Murau.

72. Oletko pissannut yleisellä paikalla niin, että kuka tahansa olisi voinut huomata?

-Ehkä joskus pienen.

73. Minkä väriset lakanat sinulla on?

-Siniset.

74. Monellako tyynyllä nukut?

-kaks.

75. Oletko matkinut apinaa?

-Joka päivä, mut timi o pahempi ku mä.

76. Unohditko tänään ottaa lääkkeesi?

-Ei o lääkityst.

77. Milloin viimeksi kävit Tarjoustalossa?

-E muista.

78. Mitä ostit viimeksi kaupasta?

-Varmaa limsaa.

79. Kenelle teit viimeksi kortin?

-En muistaaaa.

80. Aika monella on muna mutta minkälainen? Minun munani on aikalailla erilainen. Sitä heilutellen olen viitoittanut tieni ja se toimii joka kerta vaikka onkin kovin pieni.... Se on _______?

-öö, nyt en kyl keksi. :((

81. Minkä tekstin haluaisit t-paitaasi?

-Haluisin sellasen hienon Mötley Crüe paidan.

82. Pureskeletko kynsiäsi?

-Välil.

83. Jos olisit peruna, mikä olisi nimesi?

-Pirre peruna.

84. Oletko katsonut seksiguru ohjelmaa ?

-E mä ees oo tienny, et sellai tulee?

85. Mario vai Luigi?

-Mario, Luigi o tyhmä.

86. Kuka oli ensimmäinen paras kaverisi?

-Ei mul oo kavereit, ku oon peruna.

87. Oletko ollut koskaan kala?

-Joo, oonhan mä.

88. Onnennumerosi?

-112.

89. Onko sinulla ollut syyliä?

-Hyi, ei onneks.

90. Tunnetko olevasi kuin orja kotona?

-Välil, mut en kuitenkaa.

91. Vaivaako sinua nuoruusajan dementia?

-Öö, joo.

92. Oletko koskaan varastanut mitään? Jos olet niin mitä?

-En kai. Tai joo, mut en sillee.

93. Montako kaimaasi tiedät/tunnet?

-mikä on kaima?

94. Kirjoitatko usein väärin?

-Joo.

95. Kaakao, kahvi vai tee?

-Tee hunajal.

96. Minkä väriset piilolinssit haluaisit?

-Iha jään siniset.

97. Miksikä pukeutuisit naamiaisissa?

-Pissaxx!!1

98. Jos katse voisi tappaa, montako ihmistä olisi jo murhattu?

-Todella monta.

99. Milloin olit viimeksi bilettämässä?

-Siit o aikaa.

100. Jos sinusta olisi lööppi huomisessa lehdessä, mistä se kertoisi?

-Siit ku mä jotai.